Sağlıkla alalım kucağımıza innnşallah 🥰 Bugün ilk çoraplarını aldım minik kuzumun. 🥰 cinsiyet belli olana kadar almıycam bir daha bişey. Dayanabilirsem tabii. 😀 3-4 gündür kendi yaptığım yemekler ekşimiş bozulmuş gibi geliyor. Bir de yatınca diğer tarafıma dönerken sancı giriyor kasığıma. Onun haricinde hiçbir şeycik yok çok şükür. Uslu olacak galiba minnoşum, anasına da çekmezse. 😀 şu 3 ayı sağ salim bir doldursak hayırlısıyla. 🧿