Mervemehr ozson benim mide bulantısı, kusma, mide yanması ve hazımsızlık yaşıyorum çok kötü geçiyo kusmadığım anlar bile bulantım oluyo mahvoldum :(
sariselin ozson doktor 13-14 haftalıkken görürüz dedi ama bakalım.sağlıklı olsun da🙏🙏 ben 4 sene bekledim bu minnoşu inatçı anca geldi🤣
Circassian 7+2 yiz bizde ve bulantılıyız kusturmuyor ama süründürüyor minnoş 🤷🏼♀️ Pazartesi kalp atışını dinleyeceğiz inşAllah 🤗 birde öerak edip çekindiğim bir konu var bu süreçte dr alttan muayene ediyor mu ? Bazı arkadaşlar kalp atışını alttan muayene ile dinlediklerini söylüyor?
Merve3 Circassian kalp atisinda altan muane etmior diye biliorum ama keseyi ultrasonda gormediginde altan muaneye yoneliorlar benim ilk bebegimde altan bakmislardi ultrasonda gorunmedigi icin sonrada nasip degilmis dustu suan tekrar hamilrym hic altan muane etirmedim etirmetide dusunmuyorum canim
Elif92 Circassian cnm ben bugn 7+5im seninle hemen hemen ayniyiz anlayacagin🤗 benim doktorum hem keseyi hem kalp atisini vajinal muayene ile bakti bi sikintisi yok zaten sadece daha erken ulasabiliyorsun sonuclara
Merve3 ozson yok aksine hic bulantim olmadi sadece mide siskinligi midede gaz yaa ama aksine oyle midemin bulandigi olmadi kokuya hasasiyetim var ama
Merve3 Sumide benim bu ikinci gebeligim ama ilk bebegim ilki 8haftalirkn kanama ve kalp atisi yokfu dustu suanda 8haftanin icindeym gecen hafta kalpatisini gordyk herhangi olumsuz bisey soylemedi doktor gayet saglikli dedi sali gunune ozelden randevu aldim bakalim orda ne diycekler
Sumide Merve3 insallah her sey güzel geçer ben de bu aralar her hafta özelr gidiyorum devlette hic bir sey görünmüyo. Her sey gönlünce olsun😘
Ebru89 Merve3 merhaba Benimde 7haftam bitti 8 diyebiliriz :) bulantı kusma hiçbirisi yaşamıyorum sadece kasık ağrısı ve mide ekşimesi var. kalp atışlarını da duyduk şükür 🙏🏻
Gizemm4 Merhaba bizde 9+3 olduk. Ya ben yeterince sağlıklı beslenemiyotum diye düşünüp vicdan azabı yaşıyorum sizde de oluyor mu
Eyll_kuzu ozson ilaçsız asla hiç birşey yiyemiyorum 9 haftaya girdik ve bazıları 20. Haftaya kadar devam eder diyorlar tabi heyecan var 😂
melegiminannesi Kelebegimmm yani zaten rahatlıyorum diye yiyorum yoksa aramam bile normalde hamile değilken salatalığı ama simdi hafta da 3 4 kilo yiyorumdur
Elif92 ozson canim aynen ben oyleyim 30 tane cubuk kraker aldirdim esime evde is yerinde her yerde stokladim. Bos kaldigu gibi bulaniyor cunku🤗
XediceRufullaeva Biz 7+2 gunluguz bulanmalarimiz coook ama kusamiyoruz 3 kes kustuk sadece agrilarimiz ara ara oluyor doktor sipamiz buyuyor diye cok seylerden tiksiniyoruz pisirilen yemeklerden tiksinmelerimiz var tansiyon dusuklugu yasiyoruz ara ara doktorumuzla onu ilk kez 5 haftalik gorduk cok minikti yaaa ilk hamileligimizden hikayemizden dolayi serklaj yapila bilir henuz emin degiliz detayli ultrasona gidicez 11 12 ci haftamizda randevu alicaz ve cok yoruluyoruz hep uykumuz var inwAllah ilk hamileligimizde 28 haftalik dogdu oglumuz ismi konuldu her sey alindi ama 11 gun yasaya bildi 11 gun dayandi bebegimiz Allahimiz bize bu kez kucagimiza sag salim almayi nasip etsin benim gibi tum annelerimize Allahim yardimci olsun inwAllah