Dün sabah 7 de 2 cm açıklıkla hastaneye yatışım yapıldı. Sancım azdı nişan gelmişti bebek 40 haftalıktı bu arada diyabetik gebeydim vajinal doğum istiyordum doktorum beklemeyelim demişti suni sancı vermeye başladılar. Öğlene kadar iyi karşıladım sancıları sancılar artmaya başlayınca epidural yaptılar o iyi geldi gerçekten. Açılmam yavaş ilerledi ve ilk doğumun olduğu için rahim ağzım kalındı incelmesini de beklediler (rahim ağzım diye kaldı aklımda ama bebeği tutan yerin incelmesi gibi bi şey dediler). 12 saatin sonunda açıklığa ulaştım o arada doğum sancıları başladı 12 saattir çektiğim sancının hiçbirine benzemiyordu böyle kabız olmuşum da sancım varmış ama yapamıyormuşum gibi tuhaf bi histi beni 1 saate yakın odada ıkındırttılar en kötüsü buydu bebeği iyice aşağı indirebilmek için artık en son ıkındığımda kafası görünüyordu karşıdan. Sürecin en dayanılmaz, beni bağırtan ve ağlatan anları bu anlar oldu. Sonra doğumhaneye indik orda 3 5 ıkınmada doktorun ve ebenin de yardımıyla 5 10 dakikada doğum oldu. Sonra bebeğimi hemen kucağıma koydular o an zaten her şeyi unuttum 😍❤
Bekleme sürecin uzundu, yoruldum son anlarda dayanılmazdı kesin alın bebeği vazgeçtim sezeryan istiyorum diye bağırdım ama doğumhaneden odaya çıktığımda her şey bitmişti 🙏
Adana’da Güzelyalı Hastanesinde İbrahim Kaya yaptı doğumumu. Doktorumdan ve tüm ekipten çok memnun kaldım. Süreçte çok ilgilendiren ve herkes destek oldu, güleryüzlü sakinlerdi
Bu da benim doğum hikayem. İnşallah herkes sağlıkla bebeğini kucağını alır 🙏 doğum zor ama sonucunda tüm zorluklara değen mucizevi bi süreçmiş bebeğimi kucağıma aldığımda her şeye değdi ❤