Mutluluk_21 Allah’ın izniyle inşallah canım. Üzülme sütün gelmez kesilir gelse de . Bol bol dinlen onlar hastanedeyken sana ihtiyaçları var unutma . Enerji topla iyileş onlar gelene kadar inşallah. benim bebeğim de gebelik zehirlenmesinden dolayı 1060 gr doğdu 900 küsürlere düşmüş ben yoğun bakımdayken . Şuan düzeltilmiş 8 ay normal yaş 5ay 11 günlük çok şükür . Kilosu da 6-7 kilo civarı . Üzülme herşey geçiyor benim kızım 72 gün kaldı birsürü problemi vardı solunum sıkıntısı bağırsak problemi mideden yeşil safra gelmesi vs vshepsi geçti çok şükür.