ardenkus ozgee33 bende bugün 3 .günüm transferle olduğum günler yani arada bir kasıklarımda batıyor acaba ilaç etkilerimi diyorum
ozgee33 ardenkus ben onu araştırmıştım ilaçlardan dolayı da olabiliyomuş o yüzden belirtiye cok bakmayın
ardenkus ozgee33 aynen doğru söylüyorsun belirti olup tutmayan o kadar kişi varki bazılarıda belirti yok ama tutunuyor aslında ilaçlar etkisi çok vücuda rabbim emeklerimizi boşa çıkarmasın herkesin kalbine göre nasip etisn