ardenkus amin inşallah🤲🏻
ardenkus evet dondurulmuştu ilk transferimde cok dikkat ediyordum tutmuştu 2. De pek dikkat etmedim oda tuttu 3. De bu sefer hiç dikkat etmedim hatta kerdeşimin düğününe denk geldi oyun bile oynadım düğünde bi sürü de misafir gelmişti biraz fazla yorulduğum bu zamanda hatta dedim keşke 1 ay sonra transfer yapsaymışım ama tutmuş Rabbim nasip edince oluyor kendimi cok yormadan günlük işlerimi de yaptım ben doktorum cok oturma demiştimzaten bana gez dolaş demişti bende öyle yaptım