Merhaba arkadaşlar 23 haftalık hamileyim. Bugün ayrıntılı ultrasonum vardı bir sorun çıkmadı şükür sadece rahim ağzı uzunluğumu karından ölçerek 30 mm olduğunu söyledi ama birkac sefer ölçmeye çalıştı ölçmedi en son da 30 mm dedi ve progestan kullanıyorum buna rağmen böyle. Kötü degil ama vajinal daha iyi anlaşılır dedi kendi doktoruna söyle o ölçer dedi. Sizce kötü mü ve karından vajinal arasında çok fark oluyor mu vajinal daha mi az çıkar yada fazla mi çıkar aklıma takıldı ?