Kızlar benim bebeğim genetik sorundan dolayı tüp bebek. Eşimle ikimiz kimseye söylemeyi tercih etmedik aileler bilmiyor. Şimdi özel hastanede sezeryan olacağım o gün sabahtan bizle birlikte eşimin ve benim ailem de gelecek 4 5 kişi. Hemşire odaya geldiğinde bilgi alırken veya ne bileyim doktor geldiğinde tüp bebek olduğu ile ilgili bir bebek konuşmalarında geçer mi? Yada konuşurken bilgi verirken refakatçi dışındakiler odanın dışına alıyorlar mı ? Aynı durumu yaşayan varsa bilgi verirse çok sevinirim