mertrugs bence kırmayın eşinizi tek isim ve Kürşat koyun. Kötü bir isim değil tam erkek ismi kulağa güzel geliyor.
dilan231 mertrugs evet kırmak istemiyorum o yüzden koycam bakalım daha ona bırakıcam tek isim koymak isterse koyarız yanına eklemek isterse ekleriz 🌺
Deletedmom_297 dilan231 bence güzel değil ama eşinizinde hevesi var yanına sizin istediğiniz bir isim ekleyebilirsiniz ama genelde tek isim kullanılıyor eklediğiniz isim kısa olursa kullanılır ali efe can gibi
lotusflowers dilan231 kürşat çok güzel bir türk ismidir. Eski geliyo kulağa ama şu an zaten eski isimlerede dönüş başladı. Aren aden vs koyacağına bırakın ağır oturaklı bir türk ismi olsun
ela1128 dilan231 benim eşimde Kürşad Alparslan gibi isimler istiyor yanına benim istediğim ismi koyarsan kabul ederim dedim 6 buçuk yaşında ki oğlumun adı da Muhammed kağan 🥰