Kızlar bu benim ikinci evliliğim ilk evliliğimden iki oğlum var eşimin de iki kızı var tekrar hamileyim ve oğlumuz olacak haliyle eşim çok mutlu ve ta bekarlık hayali olan Kürşat ismini koymak istiyor ben hiç istemiyorum ama çok heveslenmiş muradını da gözünde bırakmak istemiyorum sizce nasıl merak ediyorum fikirlerinizi