Doktorum bana da şeker yüklemesi yaptırmadı. Onun yerine açlık-tokluk şekerine baktı kandan.
Şekerin genetik özellikleri olduğu için, ailede şeker olması hamilelikte gebelik şekeri olmasına zemin hazırlar bu arada. Ailede olmasına rağmen ben şeker belirtileri göstermedim. Doktorum da yükleme yapıp beni ve bebişi yormak istemedi.