Rabiabzn insülinle ılgı sorunum olmustur hep 6 senedır temızım ama korkuyorum 2li 3lü taramalar fetal falan yaptırmadım ama doktorum sekerıde yaptırmazsın sen dedı hayır haftam gelınce yapalım onu not alın dedım gercekten bebek ıcın cıddı bısey seker bana oyle gelıyo ya sımdıden dıkkat etsemde cok korkuyorum sımdı yaptıra bılsem keske