arven000 Eşim ortaokul mezunu ben Türkiye’nin en iyi üniversitelerinden birinden yüksek şeref öğrencisi olarak mezun oldum.
Benim için önemli olan bir insanın kendini geliştirebilmiş olması. Eşim bilmediği konuları öğrenmeyi çok seven bir insan, bi çok konuda bilgi sahibi. Sadece okumak istememiş,okul ilgisini çekmemiş(Bunun çok zeki olmasından kaynaklandığını düşünüyorum) Aklı ticarete daha iyi basmış ve kendini o alanda geliştirmiş.
Heleki şu dönemde mezuniyetin hiç önemi yok çünkü artık üniversiteye girmek,x bor bir bölümden mezun olmak çok çok kolay…