Handegunas Bir yandan eşim yanımda olsun destek olsun istiyorum bu özel anda. Bir yandan da beni o şekilde görmesini istemiyorum. Eşimin de midesi çok hassas 😅 Sizin fikriniz nedir? Ya da doğurmuş olan anneler eşleriniz girdi mi doğuma? 🤔
Ozy Handegunas benim esim girecegim diyor girme dedigimde aliniyor 😁😁😁 hem girseler daha iyi cektigimiz aciyi görüp dahada bize saygi duyarlar ve o ilk ani bence onlarda yasamali
Rabiaibrahim0803 Handegunas bende eşimi yanımda istiyorum bana da diyolar yok işte arkadaşını al insan utanır öyle falan diye ama bence tam tersi yani benim her halimi gören aynı yastığa baş koyduğum eşim.asıl insan arkadaşından utanır onu bırak annesinden dahi utanır.güldür güldür show da görmüştüm ali sunal seyircilere unutamadığınız ve hayatınızın en önemli anı ne zamandı? Diye soruyo.adamın teki diyo ki "benim eşim doğum yaparken yanındaydım ve onun ne zorluklarla evladımızı dünyaya getirdiğini gördüm.bence bütün erkekler bunu yaşamalı.o zamandan sonra eşime daha çok değer verdim." Diye de ekledi
Selinnnce Handegunas bebegi beraber yaptiysak her animda yanimda olmali. Oda yasayip gormeli. Ve bana destek olmali. Onun elimi tutmasi bile o an bana guc vercektir👍🏻
DuyguDuman Rabiaibrahim0803 canım arkadaşların için söylüyorum eğer kendi yaptıkları dünyanın en güzel şeyden utanabileceklerini düşünüyorlarsa bence gerçekten utanılacak haldeler. Ayrıca hiç tanımadığın doktor ebe seni öyle görecek, kocadan nasıl utanılır ya
Serays Rabiaibrahim0803 eşim doğumhanenin önünde beklerken veya sancı odasındayken nasıl bağırdığımı neler yaşadığımı gördü daha fazlasına bence gerek yok . Utanmakla da alakası yok bence normal doğum yaptım ve asla eşinizle girmeyin diye çok rahat söyleyebilirim
Handegunas Selinnnce ben de öyle düşünüyorum zaten ben taşıyorum ben doğurucam ben emziricem en azından yanımda olarak biraz paylaşabilir bu duyguları
23Zumra Handegunas ben esimin girmesini istiyorum oda cok istiyor ama sonra bi tranvam yasar mi bilmiyorum 😊
Handegunas 23Zumra giren bütün erkekler bi travma yaşıyordur bence 😂 eşimi öyle görsem ben de yaşardım 😅
Mervezngn Benim eşim ben dayanamam seni öyle görmeye girmem demişti bende o zaman sezeryan olurum normal dogumdan korkuyorum dedim (ölü normal Doğum yaptım) inandı tamam normal yap bende girerim dedi böylelikle hallettim😄 girsinde görsün Ne zorluklarla dünyaya geliyo o cocuk
Gulsum50 Handegunas bence girmemeli benim esim kendi girmek istemez bence. Bende yanimd aistemezdim o halde görsünnistemem. Sonucda agri gözle görülmüyor. Belkide aman pekde narinmis benim hanim dicek 😂😂😂 ama kapida beklesin dinlesin isterim.
Nursemomm Handegunas benm eşim Pratisyen hekim onun çalıştığı hastanede doğum yaptım oğluma bana sormadan girmiş kızımda da girecek çok ağlıyor o yüzden istemiyorum kafamı bi kaldırıyorum koca adam salya sümük 😂😂
Handegunas Nursemomm ahahah yaaa onlar da sert görünüyor ama çok duygulanıyorlar 🥰 emin değilim ben de isteyip istemediğimden 😁
Mervezngn Handegunas ölü normal Doğum yaptım şimdi tekrar gebeyim eşime normal Doğumdan korkuyorum dedim yaşadığım icin gördüm neyin ne olduğunu oda inandı iştr😄
Gulsum50 Handegunas destegini sanci cekerken göstersin ama o catala çıktığında oda odadan bi cikiversin 😃😂 ameliyatsa olurda normal dogumda istemem aslaaaaaa
butterfly4 @Handegunas ben de bu konuyu düşünüyorum, eger normal doğum yaparsam eşim girmesin, sezaryen olursa girsin, buna karar verdim, normal doğum ortamında aşırı panik olur
SNU Handegunas Ben istiyorum eşimi yanımda o benden daha soğuk kanlı🙈 bu güzel anı ve bebişimizi birlikte görelim istiyorum🤗😍
Handegunas Mervezngn yaa çok üzüldüm ama tekrar hamile olmanıza çok çok sevindim 😍 sağlıkla gelsin inşallah 🥰 e artık siz nasıl isterseniz öyle olsun bence zaten 😁