hariboom sizinle aynı haftalardan 4. ayıma kadar günde 3 tane içtim prilamı yanında 2 ilaçla beraber içmediğim zamanda hastanelik oluyordum serum takmak zorunda kalıyolardı sürekli kilo veriyordum o yüzden doktorunuza güvenin ben bu ilaçlarla toparladım kendimi çok şükür şu an 26 haftalığız hala ara ara kullanıyorum 🙏🏻