hariboom Kizlarr 8 haftalik hamileyim 2 haftadir cok kotuydum doktor prilam vediii ictim cok iyi heldi. Ama bir hemsire arkadasim tehlikeli bir ilac diyor siz ne dusunuyorsunuz. Doktor yazmazdi diye dusunuyorum ama yinede icim rahat diil
burcuo hariboom Doktor mu daha iyi bilir hemşire mi? Herkese yazıyorlar, endişe etmeyin doktorunuz reçete ettiyse
edaabykl hariboom tehlikeli olsa hic bi doktor yazmaz bunu ve hic bi hamile kullanmaz ben iki gebeligimdede kullandm hic bi sıkıntı yaşamadım hala daha içiyorum hamileler için olan ilac bu neden zarari olsunki
eed21 Bende kullandım. Çekinerek kullanıyordum aile hekimim bile dedi çoğu gebe kullanıyor kullanailirsin dedi
begumergunn Bende kulladım ilk 3 ay çok rahatlattı iyi ki kullanmışım hiç kendine eziyet etme iç gitsin
mor_menekse1 hariboom ben ilk genligimde onsuz nefes alamıyorum ikiz gebelikti doğuma kadar kulandim çok şükür Birsey olamdi bu bebegimd de 22 Hf kadar kulandim bulantılarım azalınca bıraktım korkma herkes kullanıyor doktorlar verir mi kötü olsa onunla bir iiki lokma yiyebiliyordum
hariboom Çok teşekkür ederim bütün cevaplar için içim çok rahatladıkı ❤️❤️ gercekten çekilecek eziyet degil
mor_menekse1 hariboom ediyor tabi gece yatmadan birtane alıyordum ben iyi tutyordu Sabah yine bulantım olursa birtane daha alabilirsin demisti doktorum sende ilk birtane al gece yatmadan sabah devam ederse ikile
begumergunn hariboom akşam sekizden sonra 2 tane içebilirsin ertesi günede etkiliyor ama ertesi gün kötü olursan öğlen 1 tane daha içebilirsin demişti doktorum
ghostty hariboom ben doktoruma sordugumda zaten hamileler için yapılmış bir ilaç korkmana gerek yok dedi. Sadece ileride bırakmaya çalış bünyede alışkanlık yapıyor dedi.
1kovakizi hariboom ben 35.haftadayım hala içiyorum doktorum da reçete ediyor zararlı olsa neden yazsın ki bu da bir nevi vitamin içeriyor zaten bulantıyı kesici.hemşire arkadaşının kaynağı bi tarafları heralde😂
Sedef21 hariboom iki hamilelikte de kullandım bir zararını görmedim, zaten kadın doğumcu veriyor zararı olsa ne diye versin
Mftt hariboom 19 haftalığım halen kullanıyorum uyumadan önce iki tane atıyorum , ilk gebeliğim de 14 haftaya kadar kullandım bir sorun olmadı