Arkadaşlar merhaba daha önce iki kaybım var. Bu 3. Gebeliğim normalde prof doktor a gidiyordum enox u başta her gün, ilerleyen haftalarda gün aşırı 3 günde bir diye azalttı en son kontrolde haftada 1 yap dedi. Ama bugün perinatolojiye gittim oda 3 günde bir olmaz her gün kullanacaksın dedi. Riske atabilecek durumda hissetmiyorum ama ne yapacağımı da bilmiyorum. Kullananlar nasıl kullandınız. Benim PAI 4G/4G ve mthfr homozigot olan yüzden enox başlamıştık.