akkoyun21 hamzaezel siz bide bana sorun aslında uygulamaya girmesem belki daha çabuk geçecek ama girmek te istiyorum 😊
betul_33_ Benim uygulamaya göre 162 gün var doğuma. Ancak birisi yanıtlayabilirmi. Bazı kişiler sezeryan gününü de yazmışlar. Bu sezeryan olma Günü ne zaman öğreniliyor.?
Karahisari betul_33_ uygulama 40 haftayı baz alıyor ya sezaryende de genelde 40ı beklemeden alıyorlar. Günü belli olmayanlar da tahmini 1 hafta 10 gün geri çekiyorlardır