MuallaS hamzaezel uygulamaya göre 12 den sonra 2 gün kaldı inşallah gelir 🥲 ben bu aşka olan inancımı kaybetmek üzereyim😂😂
Melomelo0 Şu an hastaneye yatışım yapıldı 3 cm açılma ve sancı var. Dün suyum geldi 36+0 da eleniyorum ben inşallah sabah bebeğime kavuşacağım
Smr5353 Melomelo0 Rabbim sağlıklı ömürler nasip etsin inşaAllah hayırlı olsun🤲 belirtiniz varmıydı acaba bnde 34 haftalığım gören karnın çok düşmüş dikkat et dio merak ettim
akkoyun21 baharf1 bir zmanlar ben nasıl geçecek diyordum herkes ilerlemiş ben tek gerideymisim gibi 😊 şimdi 149 a düştük darısı başınıza 🤲🏻