orhismommmmmm BenekliCadii kız Allah canımı alıyor etsiz yemek yemeyen ben tavuk et yiyemıyorum. Evde hersey var yöycek bişey bulamıyorum Suan 13. Haftadayız umarım düzelır 😂😂
BenekliCadii orhismommmmmm haa ozaman zorlama kuzum bende öyleydim biliyonmu kusucam durumda oluyordum ileriki zamanlarda yersin onun haricindekileri ye ama lütfen hem senin hem bebiş için faydalı olucak 🥲💜
ozozy gecemavisiii canım benimde aynıydı 12. Haftada öyle oldu karnım sadece sağ taraftan hafif şişti ve sertlik vardı doktora dediğimde hissetmezsin ama bebek o tarafında olduğu için olmuştur demişti belki seninde öyledir ilk hareketlerini de 18. Haftadayken hissetmiştim
gecemavisiii ozozy ohh rahatladım bebişim demekki o, doktorda öyle dediyse, bebek değil diyenler içinde yeni baktım netten rahim olduğu söyleniyor rahiö ve bebek bir olsa gerek
akkoyun21 gecemavisiii hayır tabikj de daha mini minnak nasıl olabilir 😂 18+5 im sadece göbekte büyüme olur bebeği hissetmeniz imkansız 😊
gecemavisiii akkoyun21 arkadaşlardan biri yazdı bebek diye doktor söylemiyle, senin dediğinde doğru nettede rahim diyor
Bu0 gecemavisiii şuan bir sıkıntın yoksa ağrı filan yoksa bekle canım ama genede herşeyin iyisini sen bilirsin🥰
gecemavisiii BenekliCadii süper ya hep iyi olsun bebişin, bana gına geldi avokado yemekten ama zorlayacağım 😮💨
senos15 orhismommmmmm pıtırtı gibi garip tam kasıklarımın ortasında aşağıda bir kıpraşma fare gibi bazende pıt diye vuruyor 🥰🙈 ama o kadar tatlı hissettiriyor ki gülümsüyorsun bakıp
orhismommmmmm senos15 bende 13 haftalıgım 10. Aydan beri atışını hissedıyorum bu haftada ellerını yumruk yapmayı ögrenıyormus biliyor musun
senos15 orhismommmmmm şakaaa 🤣🤣 ay benimki her gittiğimde kıpır kıpır hiç durmuyor en son amuda kalkmıştı 9 da el sallıyordu 11 de hem elleri hem ayakları 12 de bildiğin amuda kalkmış tepişiyordu 😂😂 bunlar herşeyi yapar orta parmak bile yapıyordur 😂😂