gecemavisiii Bazen sabahları uyandığımda dokununca hissediyorum,11 haftalığım bu şişlik benim bebeğim mi 😄 ilk gebeliğim olduğu için anlayamıyorum
Bu0 gecemavisiii yok cnm daha o minnacıktır bende 12 haftalık ama hiç öyle olmadı konturole gidince doktoruna bir sor istersen
Bu0 gecemavisiii şuan bir sıkıntın yoksa ağrı filan yoksa bekle canım ama genede herşeyin iyisini sen bilirsin🥰
gecemavisiii babymom2026 kimisinde çıkıyor kimisinde çıkmıyor zaten bilimsel bir yanı yok bende pek inanmam sadece çıkabilir tesadüfen
gecemavisiii BenekliCadii ay biran önce hissetmek istiyorum nasıl bir his acaba ya birde çocukları bebekleri çok severim kim bilir kendimkimi nasıl seveceğim 🥹
BenekliCadii gecemavisiii yaaa aşkım benim bende çok merakla bekledim bu zamanlara kadar yavaş yavaş varlığını hissettiriyor ben aman kilo aldırıcak şeyler yıyım de hemen büyüsün derdim gerçekten kilosu önde derdi doktorum her hafta 🤭❣️
orkidemm_ BenekliCadii çok çok yemekle hemen büyümesinin ilgisi ne ? Haftasına göre ilerlemesi önemli olan 11 haftalıkken çok yiyip bebek kilo alınca hemen bebeği hissetmiyorsunuz
BenekliCadii orhismommmmmm canım avokado zaten severdim kahvaltı’da öok yedim 4 aylığa kadar yanında yumurta mutlaka sonra kendime kaşarlı tost yapardım kücük kare ekmekler varya onlara ve öğlenleri kefir süt içerdim öğleden sonra ceviz badem kabak çekirdeği yanına muz veya mandalina portakal ama muz daha kilo aldırıyormuş akşam da tavuk veya mutlaka et azcık ve bulgur pilavı ve yoğurt şeklinde yerdim gerçektende işe yarıyor kuzum çok faydasını gördüm ben hiç kilo almadım ama bebişim gerçekten her haftada haftasına göre kilosu artıyordu öyle dedi doktorum cnm
orhismommmmmm BenekliCadii kız Allah canımı alıyor etsiz yemek yemeyen ben tavuk et yiyemıyorum. Evde hersey var yöycek bişey bulamıyorum Suan 13. Haftadayız umarım düzelır 😂😂
gecemavisiii BenekliCadii süper ya hep iyi olsun bebişin, bana gına geldi avokado yemekten ama zorlayacağım 😮💨