Sara Kızlar dunden berı uzanıyorum bebek tekmelerini genıtal bolgemın yuzerınde hıss edıyom.Boyle olması normalmi.Bırde sızde sertleşme olduğunda genital bölgenızın uzerındemı oluyo.???
Mrvcvn Sara valla aynı başlığı acicaktim tam canım bu paylaşımı gördüm bebeğimi göbeğinde hissediyodum düne kadar bu gün aşağıda hissediyorum ya genital bölgenin az üstünde bende çok korkuyorum acaba neden asag indi ya
Sibelllll Sara 33 haftalığım aynen benim de senin anlattığın gibi oluyor. Geçen hafta dr sordum bebek ters mi diye ayaklarıdır diye düşünüyordum ama terste değilmiş. Demekki çoğu kişinin böyle olduğuna göre normal 🤔
Sara LemanAbdullayeva QuranhAqqı tez doğum olmagından qorxuram.Day fıkırlesmekden basım cartdıyır.Indının ozundede o hısseye vurur 😰😞😞😞😞
deletedmom11 AyakLarı o tarafdadır beLki ayakdan daha çok hissediLiyo ya 26 haftaLğm bazen oraya iniyo tekme bazen göğüs aLtımda bazen yanLarıma değişiyo
LemanAbdullayeva Sara sende hele 19hefdelıkdı qorxma ınsAllah bırsey olmaz durdug yere tez dogus olmur qanaxman falan olamdıgı surede.
deletedmom11 Sara aşağıya gitmez zaten kese su doLu nereye iterse oraya tekme yiyosun sonuçda ayakLarı aşağıdaysa diredikçe aşağı aşağı wuruyodur
Aysealty Sara bendede bi ara oldu cnm o gün kontrolüm vardı doktorda demişti hatta poposunun üstünde asagıda baya su an diye sonra cıkıyor merak etme ara ara yine geliyor kafasına göre dönüp duruyo😂ama dedgin gibi rahatsız edici bi baskı oluyo
Sara LemanAbdullayeva Mende 22 -23 heftede usag erken dogum olmusdu (((qan gelmısdı ona gore narahatam.Isteyirem sabah uzıye dusem.
LemanAbdullayeva Sara cann senı cox yaxsı basa dusurem mende bunnan evvelkın 6ayda ıtırdım ureyı durdu goturduler. Terpenmıyen gunu narahat oluram goren noldu. Get uzıye dus ıcın rahat olsun
Sudenazz Bende 28 haftalığım benimde arada oluyo baskı hissediyorum ama ayakları aşağıda olunca oluyormuş normal yani sıkma canını
Sara Mehin Bırde busen nolub mene bılmırem usag boyudukcemı ele olur medem ele bıl esir cox qerıbedıye tam anlada bılmırem ozde bugun bele oldu.
Sara LemanAbdullayeva Valla cetın meseledi adam hergun nece olacagi baresınde dusunur .Insallah doplere dusecem gorum orda ne deyecekler.🙏
Sara Mrvcvn Bende oyle hiss edıyom burdakı kızlardanda sordum normal dedıler.Sımdıde doktoruma yazdım gorum ne cevap verıcek.