[silindi] suan lohusasın. Kendini o şekilde görmelisin duyguların inişli çıkışlı olur ani bir kayıp ve zor… Rabbim yardımcı olsun. Postun güzel ama diğer gebelerin kayıpları ile kendini kıyaslayıp daha çok üzülmene de neden olabilir. Bu herkes için çok zor durum ama yangına körükle gitmemeli kimse. Demek istediğim şu kimisi daha yeni kaybetmiştir duygularını çok yoğun yaşar seni de etkiler. Kimisi atlatmak üzeredir ama başkalarının yazısını okuyup daha da üzülür. Herkesin odağı daha iyiye gitmek olmalı ama bu konuda kendinize de zaman vermelisiniz. Lohusasiniz bedeniniz zayıf. (Daha uzun süre gebe olan daha da zayıf) aynı gebe iken nasıl takviye alıyorsanız onları en az 6 ay almaya devam etmenizi tavsiye ederim. Bedeniniz toparlanmadan ruhunuz da toparlanması çok mümkün değil. Hem ruh hem bedeniniz için de bol bol açık havada yürümenizi öneririm. Havanın soğuk olmasına aldırmayın. Soğuk hava insanı güçlendirir ama üşüyün demiyorum sıkı giyinip çıkın yüzünüze o soğuk gelsin ve yürümeye devam edin. Kısa zamanda ısınırsınız. Bedeniniz de ruhunuz da güçlenir.
Giden bebeğinize gelince… sevinmelisiniz bebeğiniz dünyadaki sınavını vermiş. Rabbim onu sınamak istememiş onu direk cennetine almış. İnsAllah biz de cenneti hak eden kullar oluruz da yanına gideriz ❤️ melek annesi olarak da seni seçmiş. Sana darlık vermiş ama bu seni üzmesin. O melek üzülmeni istemezdi. Tersine hem bedenini temizledi hem de insAllah sana cennette farklı türde faydalar da sağlayacak… bir de evlat kaybı ile de Allah tarafından sınandığınızı unutmayın. Çocuğumu kaybettim diyerek fazla üzülmeyin çocuğunuz size ait değildi o size emanetti. Rabbim emanetini erken teslim olmayı tercih etti o kadar ☺️ hep hayırı güzellikleri görün. Allah’ın diğer emaneti olan bedeninize dikkat edin Rabbim size hayırlı göz aydınlığı evlatlar nasip etsin insAllah 🥰🌸