Rojdiyebiri bu tip doktorlardan cidden nefret ediyorum yani bende cuma günü gitmiştim sağlık ocağına keşke gitmeseydim 3 gün meraktan çatladım resmen pazartesi çıktı anca ve ben e nabızı sürekli kontrol ettim bir şey yoktu ama sağlık ocağındaki hemşire bana mesaj attı sonuçlarınız çıktı gelin tekrar kan verin falan dedi e nabızdan önce gidiyor sağlık ocaklarına kadın bana mesaj attı sabah 11 gibi falandı e nabızda gece anca gördüm ben hastanede verince de öğleden sonra vermiştim 1.30 da falan 6 da e nabıza düşmüştü