forumm hayır sabah 9:30 da aldırdım e nabız müşteri temsilcisini aradım hafta sonu e nabıza sonuç düşmez dedi pazartesiye kaldı yani o doktorla da bi güzel kavga edeceğim hayır yani bana deseydi ki sonuç pazartesiye kaldı hafta sonu bekleme boşa falan deseydi anlardım ama ben ona öğleden sonra geleyim mi sonucumu öğrenmek istiyorum dediğimde bugün akşama kadar e-Nabız a düşer hatta yarın hafta sonu bile düşebilir dedi resmen başından attı beni boş yere bekliyorum ya sinirlerim bozuldu