Günaydın Sevgili Anneler,
Hepimizde yeni yıla gireceğimiz için heyecan vardır eminim 🥳 Bir yandan da “Nasıl geçti yine bu koskoca yıl?” diye içinizden geçiriyorsunuz siz de değil mi?
2025 🥲
Kimi zaman bizi güldürdü, kimi zaman bizi ağlattı.
Merak ettiğim şey şu sizin için bu yılın diğer yıllardan bir farkı var mıydı?
2025 yılı size neyi öğretti, hayatınızda neleri değiştirdi, neleri dönüştürdü?
Hadi gelin biraz sohbet edelim.
💬 Yorumlarda sizleri dinliyorum.
Ben başlıyorum. 2025 yılı benim için diğer tüm senelerden farklı oldu çünkü kızıma kavuştum 🥹 Benim için her zaman en özel yıl olarak kalacak ❤️
O yüzden ben bu yıl biterken çok duygusalım.