Ben iş bitene kadar parayı almıyorum müşteriden. Sürekli de fotoğraf atıyorum değiştirmek istediği bir yer olursa diye ikimziin de içine sinmesi önemli. Kargoya gideceği gün son halini onayladığında parayı gönderiyorlar ben de kargo çıkışını yapıyorum. Önden para alanlara güvenmeyin