Papatya05_ ya benimki şöyle oldu ben bireysel ödeme yapmışım diye parayı iade etmek adına bir nunara atılar vatsaptan iletişime geçin dedi ibanınızı atın dedi iade ediceğiz sonra aradı beni görüntülü yönlendirdi para transfer olucak dedi internetaktif iade çıkacak bu tutarı yazındedi yazdım onaylayın dedi kafamda soru işareti bende mal gibi hem bu tutarı yazıyorum birde üstüne bile bile parayı yoluyorum kızım yanımdaydı marketeydim bi anlık onayladım sonra 32 dk içinde gelicek dedndi o esnada bende marketteyim neden önceden demiyorsunuz dedim Cide’n nasıl bir salaklığım boşluğuma geldi anlamadım kendime diyorum kızım salakmısın para transferi yapıyorsun birde dolandırıldın diyorum kendi kendime valla ya