Merhaba aynı endişeyi yaşadım 2 gün sonra kontrolüm vardı ve her şey yolundaydı sonra zaten tekmeye devam etti biz bazen hissetmiyoruz ama onlar hareket halinde inşallah sizin bebitoşta sabah tekmeleriyle kendini hatırlatacaktır bence normal endişe etmeyin dualar okuyun elinizde sıvazlayın birde soğuk bi içecek içebilirseniz o da harekete geçiyormuş