egehaninannesi_ 22 haftalık gebeyim sabah hareket hissediyordum ama saat 3 den beri hissedemiyorum normalmidir bişeyler yiyorum sola yatıyorum sırt üstü yatıyorum yine yok
ArasMom__ egehaninannesi_ bazen derin uyuyabiliyorlar. Biraz daha bekle olmazsa bir acile git kalp atışlarını dinle canım
tgceomerannesii egehaninannesi_ 21+4 benim de yemek falan yediğimde harekete geçiyor hemen sabahları sa oluyor bu haftalarda bildiğim kadarıyla sürekli hareket etmiyorlar etseler bile biz farketmiyormuşuz son haftalara doğru olan hareketleri daha önemli sanırım telaşlanmayın biraz bekleyin Yinede dinlenin bol bol bişeyler yiyin 🥰
ezgi3452 egehaninannesi_ Dolaptan soğuk bir şeyler iç canım sessiz karanlık bir ortamda birde öyle dene istersen. Soğuk şeylere genellikle hareket ediyorlar
Sevgiiss egehaninannesi_ benim haftam küçük 19 ama bende dün kıpır kıpırdı bugün en son 3 gibi hissettim 3-4 saattir uzandım tatlı falanda yedim ama net hareket hissetmedim
egehaninannesi_ ArasMom__ normalde bişeyler yiyince birazda olsa kıpırtı olurdu ama benmi hissedemiyorum bilmiyorum
Mineldeva0 Canım bende bir kaç gündür hareketlerde azlık hissediyorum doktora sordum büyüyor her zaman hareketleri bir olmaz dedi bi kaç defa hissetmen yeterli çünkü haftamız daha erken
egehaninannesi_ Mineldeva0 5 gün önceydi kontrolüm benim doktorumda 32. Haftaya kadar düzenli olmayabilir dedi ama böyle birden bire kesilince ister istemez tedirgin oluyorum
egehaninannesi_ tgceomerannesii teşekkür ederim inşallah uyuyordur 🙏ilk gebeliğim ve tüp bebek tedavisiyle olduğu için her durumda endişeleniyorum inşallah hep sağlıklı olsunlar 🙏
Ha1999 Bende 24 haftalık hamileyim cnm benimde öyleydi hastaneye gittim kalp atışını duyduk şükür uyuyomus yani olabiliyor korkma
ArasMom__ egehaninannesi_ bazen hissedmeyebiliyoruzda çok arkada hareket ediyorlarsa. Ama senin için rahat değilse git canım
Nur1290 Sevgiiss merhaba benim ilk gebelik yarın tam 20 haftalık olacak ama ben daha hiçbir şey hissetmiyorum normalmi çoğu annne hissetmeye başlamış görüyorum çok tedirgin oluyorum
egehaninannesi_ Sevgiiss doktorum düzensiz olabilir dedi zaten ama ben yinede hissedemeyince bi tedirginlik oluyor
Mineldeva0 Nur1290 tabiki normal herkesin kilosu vücut yapısı rahim yapısı farklı benim de ilk 15 de hissetmeye başladım doktor inanmadı 20 de anca dedi
Sevgiiss egehaninannesi_ bende de oluyor valla saatlerdir yatıyorum hareket hissetmek için ama normal diye kendimi ikna etmeye çalışıyorum canım inşallah en kısa süre de hareket hissederiz
Bburcuyavuzz Bebekler genelde ilk sabah kalktığında birde yatağa yattığında haraketi artıyor birde instagramda şey duymuştum soğuk su içmek birde soğuk kahve içmek haraketini arttıyormuş deniyebilirsin canım tedirgin olma her zaman haraketli olucak değil