ebrudefnee karperisi ben ilk gebeliğimde de yapmadım annemlerde kalıyordum eşim eğitimdeydi 😅 şimdi 2. Ye hamileyim zaten evi sil süpür şey yapıyorum genel olarak ama öyle çok ince ince yapmam heralde zaten gurbetteyiz gelenimiz yok gidenimiz yok