anneoluyorummm103 karperisi 35.haftada temizlik yapıldı annemin evine geçtim girmeden bir daha toz alıp süpürmeyi düşünüyorum ama zor görünüyor salı günü doğum var 🥲
karperisi Yazmelegi_ bende bugün banyo yatak odası çocuk odasını hallettim balkonun camlarını sildim yarın salonu bitirip Cmt de mutfağı hallederim diye düşündüm küçük çocuğum olduğu için bilerek son zamana bıraktım ama zor oluyo 😅
Yazmelegi_ karperisi Allah kolaylık versin 🌸 benimde kızım var ama annem gelecek yardıma o yüzden rahatım biraz
karperisi anneoluyorummm103 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin bizde 36+5 olduk bugün salon da bitti hiç kuvvet bulursam mutfağa gireceğim en kötü yarın bitiririm diye düşünüyorum buzdolabımı dolap içlerimi temizlemiştim dıştan bi temizlik yapacağım 🌸🤗
baharbahce27 karperisi maşallah cidden ben şuan 34 haftalığım ama eve zar zor makina atıyorum, temizliği nasıl yapacağım hiç bilmiyorum 🤦♀️
borulcem karperisi 32+2 yiz 36 küsürlerde başlarım riske atmak istemem şimdiden kendimi o kadar zorlayıp bi mutfak duvarları dolapları girişmek lazım camlar silinecek birde klasik temizlik işte 🙂
Ozgemlym karperisi 37+2 valla zar zor bir kısım yaptım ama sancılanmalar başladı aynı zamanda işe devam ediyorum çünkü sanırım yardımcı bi abla çağıracağım Camları sildim hiç içime sinmedi koca göbeğimle iz kalmış hep 😅 tedirgin sildiğim için.