Eyll_kuzu Mirom benim kayınvalidem hayırlı olsun Bile demedi gerçi yaptığı herşeye sırf eşimi sevdiğim için katlanıyorum oğluda farkında herşeyin
Deletedmom541 Mirom neyin kafasi bu anlamiyorum isterlerse yaparlar isterlerse bir igne almazlar kimse mecbur degil ve yapmadiklari veya almadiklari icin kotu olamazlar
minikoo Deletedmom277 evet almasi gerekiyor bebek bu misafir bile gelirken elinde hediyeyle geliyor.ben evimr erzak mi alsin getirsin diyorum adettir yapilir.