Deletedmom277 evet kesinlikle dogru siyluyorsun sonucta kimseye guvenerek yapmiyoruz bu bebeleri iki tarafta yapmasa bu kadar tepkili olunmaz belki de ya da kendi adima konusayim durumlari cok iyi olmasa
Aman zaten kendi kendimize konusuyiruz kimsenin bir sey yaptigi umrunda bile oldugu yok 😂😂