endlesslove1 ben baştan beri iki gebeliğimdede hep koldan vurdum bi kere karından hemşire vurmuştu yarım saat yandı zayıf biriyim karın bölgemde kaslıydı yağ dokus yoktu 45 kg civarı ondan bir daha hep korktum eşim koldan vurdu . Bana doktorum iğneyi akşam vur demişti kan sulandırıcıyıda gündüz içiyordum okuduğuma göre iğnenin etkisi 12 saat hapın ise 24 saate yakın oluyormuş biz bu şekilde yapıyorduk zaten hapı 35 de bırakıyorsunuz