Bugün ilk vurdum göbekten hafif yanması oluyor ama koldan daha az acıyor iğneyi vururken iğnenin sonuna doğru karnımın içinden böyle vıcıkkk diye bir ses geldi anlamadım neden oldu sizde de oldu mu hiç ya da vurabilmiş miyim 5 dk geçti karnımda hala biraz sızı var ilk vurduğundan mı oluyor birde siz coraspirini ve oskaparı hangi saatlerde alıyorsunuz eczacı fark etmez dedi ama burda çoğunda aynı saatte alınması gerek diye okudum yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar