Valla benim eltimede doktoru günde 3 tane içebilirsin demiş. Fosur fosur içti. Şimdi zavallı çocuğun alerjisi olmadığı bişe kalmadı hiç bişe doğru düzgün yiyemiyo yavrum. Bende bi doktordan duydum sigara içen anneler alerjik bir bebek büyütmeye hazır olsunlar dedi.