Allah aşkına sigara içiyorum bebeğime bir zararı var mıdır diye saçma sapan sorular sormaktan vazgeçin. Akıl var mantık var nasıl zararsız olduğunu düşünebiliyor musunuz ? Burda aaa iç canm hiçbir zararı yok denmesini mı bekliyorsunuz vicdaninizi rahatlatmak için.. Aslında sizde haklısınız çünkü azalt, bı kaç tane iç bişey olmaz, doktorum bsey olmaz dedi diyeni de görüyoruz burda... Yapmayın Allah aşkına siz kendinize ne kadar zarar verirseniz verin kimsenin umrunda değil de o yavrucaklarin suçu günahı yok. Ben annem bana hamileyken sigara içti diye akcigerimn yarısını kaybetmiş bir insanım.. siz bsey olmaz diye kendinizi avutun...