Gmzcngi benim doktorum bebeğin hareketlerini say ve sancılarını takip et öyle anlarsın demişti zaten 2 hafta sonunda benim suyum geldi ve dediği gibi oldu. O esnada ve doğuma kadar asla hareket yoktu normalde çok hareketli bi oğlum vardı o an kesildi demek ki herkeste bi olmuyor ama bayan hala doğuramadığına göre bak yalancı sancıymış işte