iyiliktozu evet ben açlık şekeri yüzünden diyet yapıyorum perinatoloji doktoru 24 saatlik idrar istedi başta şekerim yüksek diyince böbrek zarar görmüştür diye bir de göz doktoruna gitmen lazm dedi ve asprin başlayalım dedi şeker tansiyonu çıakrır diye sonra hepsini iptal etti gerek yok bunlara dedi sadece şeker yüklemesi yap dedi bakalım 1 hafta sonra 24 oluyorum o zaman yaptırıcam inşallah sonuçlarım iyi çıkar geçen kan verdim açlığım 83 çıkmış 90 dan aşşağı düştü şükür enfeksiyon da çok kötü benim de en son çıkmıştı eritrosit 23 lokosit 25 bakteri 5 di bol su içiyorum ama tekrar şeker yüklemesi yapınca idrar vermeyi düşünüyorum bakalım inşallah güzel çıkar sonuçlar rahim ağzı da şükür şuanlık iyi tabi dinlenmeye devam çok ayakta kalmıyorum hep yatıyorum vs çok şükür az kalmış biraz daha sabır inşallah sağlıkla gelsin