Merhaba 5. Haftamdan beri kullanıyorum bi erken kaybım olduğu için serklajım var şuan önce normal ağızdan alıyordum 21. Haftamda kısalma artınca günde üç kez fitil olarak almaya başladım ve iğnesinide kullanıyorum 14 mm den 34 mm yükseldi rahim boyum bence faydalı bir ilaç🌸