fttmgll evet bende üç hafta yataktan kalkmadım ama artık kalkıyorum yavaş yavaş evde yürüyorum. Kahvaltımı hazırlıyorum çünkü bebek bu sefer haraket etmiyor doktorum ztn sağlıksıza düşer dedi Hayattan vazgeçme dedi bende Allaha bıraktım evladımı yavaş yavaş kalkıyorum