Doktor kontrolüne gittim kalp atışını duyduk daha eve yetişmeden bardaktan dökülür givi kanamam oldu sancım yoktu gittim kalp atışı var hareket var özel hastane kanama alanını göremiyorum dedi devlete çekti devlete geldim kalp atışı var kese etrafında kanama var aspirindende olabilir dedi progestan hap verdi ağızdan azaldı ama tuvalete gidince lavaboya değil siki ve geliyor göğüs hassasiyetim azaldı bel ağrım yoktu başladı hafif adet sancısı gibi düşük mü olacak bebek hareket ediyordu bu kanama sancı neden o zaman 😔