mislinaa2 henüz doğum yapmadım normal istiyorum nasipse. Yapanlar kendi tecrübelerini yazarlar ama her vücut gerçekten farklı sezeryan olup çok çok memnun kalan insan dolu çevremde ama sezeryan olup keşke normal yapsaydım diyende.
Ama bugüne kadar normal doğum yapıp keşke sezeryan olsaydım diyen bir kadına ben denk gelmedim. Çünkü genel olarak hepsi olayın sadece “o an” olduğunu doğum bittikten sonra çok rahat ettiklerini söylüyor.
İnşallah herkes en sağlıklı ve en güzel şekilde doğumunu yapar. İki doğum şeklide çok kıymetli 🤍 önemli olan sağlık