zeynepkrky ben 35 haftalığım ilk zamanlar aç olunca mide bulantım başlardı sabahları o yüzden hemen kahvaltı yapmaya çalışırdım. Sonra geçti ama bu haftalarda tekrar başladı ilk zamanki gibi sabah uyanır uyanmaz midem kötü oluyor ve yeme ihtiyacı çok hissediyorum