Eddyy v16 40.000₺ submarine olanı 44.000₺ sizce hangisi mantıklı? Ben çok kararsızım. Şöyle düşünüyorum. Islak kuru alayım, kullanmasam da elimi aldığı yer olur mu nadirde olsa? Yoksa kuru alayım, hiç kullanmam mı? Gerçekten çok araftayım. Şu an taşıma standı hediyesi var. Submarinede olmayadabilir yarın öğreneceğim, internetinde stok yok submarinede hediye bilgisi de yok.