mucizebebegimmm geçen sene bu zamanlar v10 aldım. Yalnız şu kanaatteyim, bence çok şişirilmiş bir marka dyson. Aldigimdan beri elektrikli supurgeyi kullanmiyorum. Ama sebebi hazneye takılan daire şeklinde bir sey var adı ne bilmiyorum. Onun yırtılması. Yoksa haftada bir evi dip köşe onunla süpürmek daha mantikli. Hatta halı başlığı, zemin başlığı ayarlama konusunda, koltuk altlarina girme konusunda elektrikliler daha zahmetsiz. Diğer modelleri bilmiyorum ama Benim kullandığım modelde halı başlığı ayrı, zemin başlığı ayrı, koltuk başlığı ayrı. Koltuk başlığı çıkmadı bu arada. 2-3 bin tl de ona vermem gerekiyor yani. Almadım ama ben. Zemin başlığını takınca da 20 cm yukseklikteki koltuğun altına girse bile kafasi dönmüyor, saçma sapan bir hale geliyor. Halı başlığındaysa halilarda kirintilar kaliyor her türlü. Cekim gücünü 2 veya 3e getirsen bu sorun olmuyor ama bu kez de şarj çok hızlı bitiyor. Bir evi supurebilmek için 1de calistirmak lazım.
Sadece günlük hızlıca bir süpürme işi için alacak olsaydim asla bu kadar parayi vermezdim.