vahsikelebekk mavi123_ 36dan sonra ciğer geliştirici vurmuyorlar diye biliyorum belki de ondan söylememiştir öyle bir şey, ciğer gelişimi tamamen şans meselesi ya, inşallah sağlıkla tamamlanır🙏🏻
mer1901 mavi123_ onu tam olarak bilmiyorum ama gelişmiştir bence daha erken olan doğumlarda ibe veriyorlar çünkü size böyle birşey demediyse bir sorun görmemiştir.
vahsikelebekk mavi123_ doktor insiyatifine bağlı biraz da haftasına bağlı 30. Haftada ne olur ne olmaz diye vuruldum ben mesela ama 37+2ye geldim şükür