PaArtesi benim doğumum var 37+5te. Kilosu 2,5u geçti ciğer gelişimi de büyük oranda tamamlanmıştır diye düşünüyorum. Küvez durumları hiç belli olmuyor 39-40. Haftada doğup küveze giren bebek de var 35te doğup girmeyen de. Hakkımızda hayırlısı ne ise o olacak. Bazen bebeğin fazla kalması da sorun yaratabiliyor doktor uygun gördüyae stres olmayın derim🌿