Eda42_ almanyada yaşıyorum gavurlarin eline düştüm anlicaginiz odada hüngür hüngür ağladım cocugunla bana gereksiz stres yaratti kadın yani demedi daha çok küçük 1 hafta sonra daha net birsey söylerim falan diye🥺herseye hazirlikli olun ne iyi ne kötü diyebilirim diyince benim dünyam başıma yıkıldı zaten dün ağla ağla geçti günüm esim ayri araştırdi ben ayrı artik enson dedim daha çok küçük 1 haftaya birseyler olur farkli doktorlara gideriz diye 😔hayatimda hic bukdar caresiz hissetmedim kendimi birde 5 yıl sonunda tüp bebekle oldu ne yaşadığım hayal bile edilmez umarim yavrum 1 haftaya ses verir dünyaya 😔